powiązane posty



Don't copy! Zakaz kopiowania! All photos belong to KIMAR PRO ART Company. Copyright © 1997-2017 KIMAR PRO ART.
polub nas
i uzyskaj rabat

Koszty dostawy

Kupujący pokrywa w całości koszt dostawy zamówionego towaru.

Oferujemy formy dostawy:

1. Odbiór osobisty
Odbiór osobisty w głównej siedzibie firmy, ul. Warszawska 206 Latchorzew, 05-082 Stare Babice po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, lub mailowym.

2. Firma spedycyjna / przesyłka pobraniowa
Koszt transportu 1 skrzyni / palety towaru na terenie polski o wadze do 1200kg wynosi około:
199zł - płatność przelewem
219zł - płatność pobraniowa
Cena może ulec zmianie.
Transport nie obejmuje rozładunku ani wniesienia.

3. Transport firmowy
Przy dużych zamówieniach oferujemy także własny transport realizowany przy wcześniejszym ustaleniu kosztów transportu oraz miejsca dostawy. Transport nie obejmuje rozładunku ani wniesienia.

4. Dostawy za granicę.
Koszt dostawy określany jest indywidualnie. Transport nie obejmuje rozładunku ani wniesienia.

W razie wątpliwości lub pytań dotyczących transportu prosimy o kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00-17.00
Tel.: +48 (22) 722 03 62; Kimar Pro Art

Transport i dostawa towarów

1. Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym nowa.kimarproart.pl realizowane są na terytorium całego kraju i dotyczą wybranego asortymentu.
2. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, jeżeli parametry produktu na to pozwalają:
• odbiór osobisty z magazynu Sprzedawcy
• przesyłka kurierska firmą spedycyjną. Koszt dostawy określa cennik firmy kurierskiej dostarczającej towar i szacowany jest automatycznie na podstawie wagi i ilości przy składaniu zamówienia a następnie potwierdzany przez sprzedawcę i przedstawiane Nabywcy do akceptacji.
3. W przypadku towarów o dużych formatach Sprzedający zastrzega sobie prawo ograniczenia sposobu dostawy. Materiały o dużych formatach, np. 60x90cm, 60x120cm, 65x220cm i większych tylko odbiór osobisty z naszego magazynu przy ul. Warszawskiej 206, Latchorzew; 05-082 Stare Babice koło Warszawy.
4. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej, spedycyjnej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
5. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki z zamówieniem lub uszkodzeniem towaru, Kupujący powinien w obecności przewoźnika spisać protokół reklamacyjny na oryginalnym druku firmy spedycyjnej oraz niezwłocznie poinformować o tym fakcie pracownika sklepu
nowa.kimarproart.pl. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie"
6. Transport nie obejmuje rozładunku ani wniesienia.